5-А

Завдання з української мови та літератури учителя Тунди Т.А. на період карантину з 19.03-26.03 2020р.
Завдання розміщені на власному блозі «Пролісок» адреса tundatanya.blgspot.com розділ «Дистанційне навчання» або на сайті школи. Виконані завдання можна передати на пошту Tundatanya@gmail.com
5-А клас українська мова
1.      Повторити матеріал параграфа 47, опрацювати матеріал таблиці й синтаксичного розбору словосполучення стр. 141; вправа 374 (І,ІІ).
2.      Опрацювати матеріал параграфа 48, 49; переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=DiSouARuHCw ; виконати вправи 379 (усно), 379 (письмово), 387 (усно).
5-А клас література
1.      Прочитати оповідання С.Васильченка «Широкий шлях» за підручником стр. 196-203, тести 1-3, 10 (письмово), 4-9 (усно).

Завдання з української мови та літератури учителя Тунди Т.А. на період карантину з 26.03-03.04. 2020р.
Завдання розміщені на власному блозі «Пролісок» адреса tundatanya.blgspot.com розділ «Дистанційне навчання» або на сайті школи. Виконані завдання можна передати на пошту Tundatanya@gmail.com


Завдання з української мови та літератури учителя Тунди Т.А.

5-А клас українська мова

1.      Переглянути відео урок Другорядні члени речення  за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=T7a1XcNEYA4

2.      Переглянути відео урок Додаток  за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Lh7VwXnzSQo , опрацювати матеріал за підручником параграф 51, виконати вправи 401 (усно), 402 (письмово).

3.      Переглянути відео урок Означення. Обставина на посиланням https://www.youtube.com/watch?v=dK5cOvl2hyU&list=LLdvkyZ5Myokc9Cn1LF-FtKA&index=735, опрацювати матеріал за підручником параграф 52, 53, виконати вправи 407 (усно), 408 (письмово); 416 (усно), 424 (письмово).

5-А клас література 
1. Прочитати статтю Ліричний твір стр. 205, прочитати вірші «За сонцем хмаронька пливе» та «Садок вишневий коло хати», одну з поезій вивчити напам`ять.

2.      Завдання до вірша «За сонцем хмаронька пливе»: заповнити таблицю пошуково-дослідницького характеру
     Художні засоби  
     Приклади
     Зменшено-пестливі слова

     Порівняння


3.      Завдання до вірша «Садок вишневий коло хати»: визначити риму в поезії (Рима – співзвучне закінчення у віршових рядках). Наприклад: гудуть – йдуть.

4.      Практична робота. Художні образи бувають слухові (називають поняття й ознаки, які можна відчути на слух, почути), зорові, дотикові, запахові. Проаналізуйте, які образи переважають у поезіях Т. Шевченка «За сонцем хмаронька пливе» та «Садок вишневий коло хати» . Заповніть таблицю.
     Зорові образи
      Слухові образи
     Садок вишневий коло хати, …
      Співають ідучи дівчата, …..

_______________________________________________________________________________

Оновлені завдання з української мови та літератури учителя Тунди Т.А. на період карантину з 06.04-10.04. 2020р.
Завдання розміщені на власному блозі «Пролісок» адреса tundatanya.blgspot.com розділ «Дистанційне навчання» або на сайті школи. Виконані завдання можна передати на пошту Tundatanya@gmail.com
Завдання з української мови та літератури учителя Тунди Т.А.

5-А клас українська мова

06.04. Урок на платформі ZOOM. Тема «Речення, його граматична основа. Другорядні члени речення» (узагальнення)
Д.З. Повторити параграфи 47,48,51-53; виконати й перевірити (стр.204) тести на стр.158, 6 завдання виконати письмово.
08.04. Урок на платформі ZOOM. Тема «Словосполучення. Речення, його граматична основа. Другорядні члени речення» 
       Д.З. (тестова робота)   
 1. Познач рядок, який містить словосполучення
       А із гущавини, не гра, а бійка;              
 Б чується голос, вигукнув супутник;
 В величезний птах, визнати помилку;  
 Г сторожко й повільно, із-за хмарки
2. Познач словосполучення, у якому правильно виділено головне слово
 А зготувати сніданок;                            
 Б червона хустка;    
 В швидко змахнув;             
 Г шелест листя
1.      Укажи речення, у якому неправильно визначено граматичну основу
   А Погожий весняний полудень.
   Б Орел  хотів на льоту вдарити суперника в бік.
   В Забрали орлика в човен і побачили в нього пошкоджене крило.
   Г Чесна праця – наше багатство.
4.Укажи речення, у якому ставиться тире між підметом і присудком (знаки не розставлено)
А Ніжні троянди цвітуть у садку.      
      Б Троянди ніжна і красива квітка. 
      В Місто Одеса знаходиться на півдні України.      
      Г Дочка стала лікарем.
Прочитай текст. Виконай завдання 5-7 (в дужках указаний номер речення)
(1) Ми з товаришем перетинаємо плесо затоки Десни, і підпливаємо до соснового гайка. (2) У лісі чути розмірений стукіт дятлів. (3) Над верхів`ям сосен ми бачимо величезного птаха з розпростертими крилами. (4) Це красується орел.
5. Познач речення, у якому допущено пунктуаційну помилку.
А перше            Б друге               В третє              Г четверте
6.Познач речення, у якому граматична основа складається з одного головного члена речення
А перше            Б друге               В третє             Г четверте
7. Познач речення, у якому немає означення.
     А перше             Б друге               В третє            Г четверте
8. Установи відповідність між виділеним словом та його синтаксичною роллю
    (1) Художник (2) одразу (3) вирізнив своє (4) творіння з-поміж багатьох інших.
А обставина;       
Б означення;          
В додаток;   
Г присудок;   
      Д підмет
9. З`ясуй, якими за метою висловлювання є подані речення. Запиши їх, визнач їх тип
Маленький лось був іще підлітком.
А де ж твої совенята, галасливі дитинчата?
10. Запиши правильно словосполучення, у яких допущено помилки
Вибачте мене, сталося по неуважності, опановувати знаннями, хворий грипом
11.Напиши невеличкий твір-опис на тему «Моя улюблена іграшка». Підкресли граматичні основи всіх речень (до 5 речень).

5-А клас література
07.04. Урок на платформі ZOOM. Тема: «Павло Тичини. Майстерне відтворення краси природи»
Д.З. Прочитати статтю Павло Тичина стр. 209, прочитати вірші на стр.209-211, одну з поезій вивчити напам`ять.
09.04. Тема: «Павло Тичини. Майстерне відтворення краси природи»


   Д.З. Повторити матеріал підручника стр.206, 211-212, переглянути відео урок (перші 5 хвилин) за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=_kcl63KS1WU, виконати тести стр.207-208, 212-213, завдання 12 на стр.213.
_________________________________________________________________________________
Оновлені завдання з української мови та літератури учителя Тунди Т.А. на період карантину з 13.04-17.04. 2020р.
Завдання розміщені на власному блозі «Пролісок» адреса tundatanya.blgspot.com розділ «Дистанційне навчання» або на сайті школи. Виконані завдання можна передати на пошту Tundatanya@gmail.com
Завдання з української мови та літератури учителя Тунди Т.А.
5-А клас українська мова
13.04. Урок на платформі ZOOM  Тема «Речення з однорідними членами»
Д.З. Переглянути відео урок «Речення з однорідними членами» (частина І) за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=EtyHW0kqpPQ. Опрацювати параграф 54 ; вправа 427.
15.04. Тема «Розділові знаки в реченнях з однорідними членами»
 Д.З.  Переглянути відео урок «Речення з однорідними членами» (частина ІІ) за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=D_mO_lMVcMA. Повторити параграф 54; виконати вправу 429, 430 (за бажанням).
15.04.Урок на платформі ZOOM Тема «Узагальнювальне слово при однорідних членах речення»
        Д.З. Переглянути відео урок  «Узагальнювальне слово при однорідних членах речення» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=5oHCbzfOSJE. Опрацювати параграф 55; виконати вправу 437.

5-   5-А клас література
14.04. Урок на платформі ZOOM Тема:  « Євген Гуцало. Оповідання «Лось».
Д.З. 1.Прочитати за підручником оповідання «Лось» або подивитися відео урок за посиланням   https://www.youtube.com/watch?v=uxg89Y64O8o.
         2.Виконати завдання на оцінку 7 балів: тести 1-3, 4 стр.225-226 (письмово).
Виконати завдання на оцінку 8-12 балів: тести 1-3, 4 стр.225-226 (письмово),пояснити, у чому виявилася гуманність хлопчиків та антигуманність браконьєра і як такі дії характеризують персонажів, заповнивши таблицю
Відчуття і дії персонажів
Які риси вдачі виявилися через такі дії та відчуття?
Хлопчики: «Але старший брат був розсудливий та відважний, і сокира в його руках не закуняла. Він узявся рубати лід, прокладаючи хід до берега, а молодший тупцяв біля нього і, не знаючи, чим допомогти, тільки зітхав та нетерпляче бив себе долонями…»






Браконьєр: «Шпичак давно вистежував цього лося, - він його помітив одночасно з дітьми і, присівши у виямку, тільки посміювався, що то їм вдасться. Тепер треба було думати про те, щоб якось його заховати, замівши сліди»






16.04. Тема:  « Євген Гуцало. Вічне протистояння добра і зла в оповіданні «Лось».
Виконати тести до оповідання «Лось» (для тих, хто не виконав)
1. Де жив старий лось
А у тайзі          
Б у заповіднику           
В у зоопарку
2. Лось прислухався до землі, очікуючи
А зиму                    
Б весну                    
В літо    
Г осінь
3.Чому лось підійшов до ополонки?
А попити води
Б утікав від вовків
В подивитися, як ламається лід
Г ішов навмання
4.Як врятувався лось восени, коли за ним гналася зграя вовків?
А утік, бо швидко бігав
Б врятували мисливці
В вовки знайшли іншу здобич
5.Чому хлопчики опинились у лісі?
А прийшли погуляти
Б прийшли подивитися на льодохід
В приїхали по хмиз
Г були з класом на прогулянці
6.Ким були хлопчики один одному?
А однокласниками
Б жили на одній вулиці
В друзями
Г братами
7.Як хлопці рятували лося?
А сокирою прорубали лід до ополонки
Б покликали батьків
В чекали, поки він сам вибереться
8.Хто вбив лося?
А мисливці
Б невідомі люди
В сам помер
Г дядько хлопчиків
9.Що пообіцяв дядько хлопчикам?
А нову іграшку
Б цукерок купить
В м`яса лося й роги
Г візьме з собою на полювання
10. рядках «На тому боці, ген під обрієм, примостилося село» - використано художній засіб:
А епітет
Б порівняння
В гіперболу
Г метафору
11.Словами «Очі все густіше набрякали кров`янистим смутком, аж горіли червоним розпачем» охарактеризовано
А дядька Шпичака
Б лося
В старшого брата
Г молодшого брата
12. Словами «Тепер … дивився на звіра і хотів вірити, що лось оживе. Так, як ще недавно дітям, йому дуже кортіло, щоб лось підняв голову, звівся на свої стрункі, міцні ноги і неквапно побіг до лісу» охарактеризовано
А дядька Шпичака
Б лося
В старшого брата
Г молодшого брата

ІІ. Дати стислу відповідь (до 5 речень) на питання Чи можна пробачити Шпичакові його вчинок?


_______________________________________________________________________________

         Оновлені завдання з української мови та літератури учителя Тунди Т.А. на період карантину з 21.04-24.04. 2020р.
Завдання розміщені на власному блозі «Пролісок» адреса tundatanya.blgspot.com розділ «Дистанційне навчання» або на сайті школи. Виконані завдання можна передати на пошту Tundatanya@gmail.com
    Завдання з української мови та літератури учителя Тунди Т.А.
   5-А клас українська мова
22.04. Урок на платформі ZOOM  Тема «Звертання»
Д.З. Переглянути відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=BvrnBOTRlho  Опрацювати параграф 57 ; вправа 455.
22.04. Тема «Розділові знаки в реченнях з однорідними членами та звертаннями. Повторення»
 Д.З.  Повторити параграфи 55, 57; виконати вправу 447.
27.04.Урок на платформі ZOOM Тема «Вставні слова»
        Д.З. Переглянути відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=zwlG-aOOzm4 Опрацювати параграф 58; виконати вправу 465. Підготуватись до контрольної роботи.

5-А клас література
21.04. Урок на платформі ZOOM Тема:  «Максим Рильський. Краса рідної природи і відтворення її   засобами поетичної мови»
Д.З. 1.Прочитати за підручником статтю стр.227; вивчити напам`ять вірш (на вибір).
        2.Виконати завдання на оцінку 7 балів: тести 1-3 стр. 229.
Виконати завдання на оцінку 8-12 балів: тести 1-3, 6,7 стр.230 (письмово).
23.04. Контрольна робота з теми:  «Творчість Т. Шевченка, П. Тичини, Є. Гуцала,
М. Рильського» (тести)
1.Хто були батьки Т. Шевченка:
А кріпаки                     
Б заможні селяни          
В дворяни
2.Як називається збірка Т. Шевченка, у якій було вісім  віршів?
 А «Буквар»     
 Б «Кобзар»    
 В  Збірка поезій
3.Що називається ліричним твором:
А написаний віршованою мовою, у якому виражаються 
     думки, почуття під впливом певних подій
Б твір, призначений для постановки на сцені
В твір, написаний прозовою мовою, у яких літературні герої
    розкриваються через вчинки
4.Співзвучні закінчення рядків у вірші – це:
  А рима
  Б строфа
  В склад
5. У вірші Т. Шевченка «За сонцем хмаронька пливе» як найяскравіший художній прийом чи засіб використано
А портрет
Б персоніфікацію
В порівняння
Г гіперболу
6. Мов золото – поколото,
     Горить-тремтить ріка,
     як музика.
– це рядки поезії
А П. Тичини «Гаї шумлять»
Б П. Тичини «Блакить мою душу обвіяла…»
В М. Рильського «Дощ»
7. Основним художнім засобом у рядках вірша М. Рильського «Осінь-маляр із пишною палітрою…»
Фарби рожеві, золотисті, червоні,
Срібно-блакитне повітря…
Ніжні осінні пісні тиходзвонні!   Є
А метафора
Б епітети
В порівняння
Г гіпербола
8. Лось із однойменного оповідання Є. Гуцала вже потрапляв у смертельну небезпеку, коли
А провалився в болото
Б за ним у тайзі гналися вовки
В потрапив у мисливську пастку
Г його поранив рогами інший лось
9. П. Тичина у вірші «Не бував ти у наших краях!» змальовує людей, для яких найважливішими цінностями є
А пісня і праця
Б достаток і спокій
В мир і злагода
Г дружба й згуртованість
10.Увідповідніть художні засоби з прикладами
1. Порівняння        
2. Епітет         
3. Пестливі слова
4. Метафора     
А «ліс стояв чорною стіною»; «дівчина така гарна, як квіточка»
Б «сонечко сіяло»; «повівав вітрець»; «вершечок з ялинки»
В «задумані алеї»; «молочні хмари»; «збуджені листочки»
Г «оповитий серпанком загадковості», «тополі розмовляють з полем»
11. Напишіть невеликий роздум на тему «Чому природу треба берегти?» (4-5 речень).
________________________________________________________________________________


Оновлені завдання з української мови та літератури учителя Тунди Т.А. на період карантину з 27.04-30.04. 2020р.
Завдання розміщені на власному блозі «Пролісок» адреса tundatanya.blgspot.com розділ «Дистанційне навчання» або на сайті школи. Виконані завдання можна передати на пошту Tundatanya@gmail.com
Завдання з української мови та літератури учителя Тунди Т.А.
5-А клас українська мова
27.04. Урок на платформі ZOOM  Тема «Вставні слова»
Д.З. Переглянути відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=zwlG-aOOzm4
  Вивчити параграф 58 ; вправа 461. Підготуватись до контрольної роботи (параграфи 54-58)
27.04. Контрольна робота з теми «Просте ускладнене речення»
1.Познач речення, у якому є узагальнювальне слово при однорідних членах речення
А Восени я всім давала притулок: і жукам, і павукам, і метеликам, і слимакам.
Б Скоро до осики прилетіли всі родичі сонечка і накинулися на зелену тлю.
В Птах махнув крилами, тихенько кукурікнув і зашипів приглушено.
Г Вони всі поховалися в моєму корінні, під моїм листям.
2. Познач речення, у якому треба поставити двокрапку
А Данило бере із собою мішок, рушницю та шкіряні торбинки з набоями.
Б Рудий та криволапий Кузька дріботить слідом.
В Там він оберігає від усілякої напасті лісову розсаду дрібненькі дубки, берізки, кленочки і сосонки.
Г Тим часом Данило виносить на сонце стару ковдру, викидає  залежане сіно.
3. Познач речення, у якому вжито звертання
А Сила у нього, мабуть, від тієї дивної горошини, що він з`їв у дитинстві.
Б Чому я не маю вогнистого слова?
В Скажи, дідусю, чи говорять птахи?
Г Ну от, тепер будемо хазяйнувати вдвох.
4. Познач речення, у якому є вставне слово
А Весняного ранку співай, моя люба, веснянку!
Б У птахів, кажуть, можна запитати.
В Зроби, голубчику, я вже чимось віддячу.
Г Жовтень – окраса осені.
        Прочитай текст. Виконай завдання 5-6
(1)  У нашій країні живуть два види їжаків звичайний та вухатий. (2) Найпоширенішим є звичайний їжак. (3) Його можна часто зустріти на узліссях, у перелісках, ярах та лісозахисних смугах. (4) Сирих місць їжак уникає, а в дощ ховається у гнізді.
  5.Познач речення, у якому допущено пунктуаційну помилку
А перше            Б друге               В третє              Г четверте
6. Познач речення, у якому є однорідні обставини
А перше            Б друге               В третє              Г четверте
7. Установи відповідність між реченнями та їхніми характеристиками
1. речення зі звертанням               
2. речення зі вставним словом   
3. Речення з узагальнювальним словом 
4. Речення з однорідними членами (без УС)
А Особливо небезпечні для їжака пугачі, великі сови, яструби, а також лисиці.
Б Осідлай, козаче, черкеського скакуна!
В І сяде, буває, на коня Чорноусенко та поїде прогулятися поміж людей.
Г Він був щасливий, як тільки може бути щаслива людина, що здобула  щастя.
Д Сьогодні усе для тебе: озера, гаї, степи
8. Впиши в подане речення вставне слово, що виражає упевненість  до висловлюваного, постав потрібні розділові знаки. Виконай синтаксичний розбір речення.
Цей лист ………………підлив масла у вогонь.
9. Напиши лист другові після вихідних, проведених за містом. Використай у тексті вставні слова, звертання.
29.04. Урок на платформі ZOOM  Тема «Складне речення»
Д.З. 1. Переглянути відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yh_b4PfD1Bo
4
  2.Вивчити параграф 60 ; вправа 474.

5-А клас література
28.04. Урок на платформі ZOOM Тема:  «Григір Тютюнник. «Дивак»
Д.З. 1.Прочитати оповідання «Дивак» стр.231-238.
        2. Дати усну відповідь на питання стр.239
______________________________________________________________________________
Оновлені завдання з української мови та літератури учителя Тунди Т.А. на період карантину з 04.05-08.05. 2020р.
Завдання розміщені на власному блозі «Пролісок» адреса tundatanya.blgspot.com розділ «Дистанційне навчання» або на сайті школи. Виконані завдання можна передати на пошту Tundatanya@gmail.com
Завдання з української мови та літератури учителя Тунди Т.А.
5-А клас українська мова
04.05. Урок на платформі ZOOM  Тема «Кома між частинами складного речення»
Д.З. Вивчити параграф 61; вправа 479 (закінчити). Роботу не надсилати.
06.05. Урок на платформі ZOOM  Тема «Кома між частинами складного речення»
Д.З. Вивчити схему розбору складного речення, стр.178; вправа 482 (1 речення розібрати синтаксично).


5-А клас література
05.05. Урок на платформі ZOOM Тема:  «М. Вінграновський. «Бабунин дощ»
Д.З. 1. Виразне читання поезій стр.240-242.
        2. Дати усну відповідь на питання стр.242-243.

_____________________________________________________________________
Оновлені завдання з української мови та літератури учителя Тунди Т.А. на період карантину з 12.05-15.05. 2020р.
Завдання розміщені на власному блозі «Пролісок» адреса tundatanya.blgspot.com розділ «Дистанційне навчання» або на сайті школи. Виконані завдання можна передати на пошту Tundatanya@gmail.com
Завдання з української мови та літератури учителя Тунди Т.А.
5-А клас українська мова
13.05. Урок на платформі ZOOM  Тема «Речення з прямою мовою»
Д.З. Вивчити параграф 63; вправа 488 (закінчити).
5-А клас література
12.05. Урок на платформі ZOOM Тема:  «М. Вінграновський. «Сіроманець»
Д.З. 1. Прочитати зміст повісті стр.261-278, виконати літературний диктант
Літературний диктант (стисла відповідь)
1.     Хто такий Сіроманець, що ми дізналися про нього з перших сторінок повісті?
2.     Чому Сіроманця ненавидів Василь Чепіжний, намагався його позбутися?
3.     Чим закінчився поєдинок Чепіжного та Сіроманця?
4.     З якою метою до села прилетів вертоліт і як на це відреагував Сашко?
5.     За чим Чепіжний поїхав до Києва?
6.     Як Сашко випустив Сіроманця з кузні?
7.     Як був осоромлений Чепіжний?
8.     Де перебував Сіроманець після звільнення?
9.     Хто врятував Сіроманця в стужу?
10.  Як вовк віддячив льотчикам та Андрійкові?
11.  Ким мріяв стати Сашко?
12.  А який вчинок зважився Сашко заради Сіроманця?

________________________________________________________________________

Оновлені завдання з української мови та літератури учителя Тунди Т.А. на період карантину з 18.05-22.05. 2020р.
Завдання розміщені на власному блозі «Пролісок» адреса tundatanya.blgspot.com розділ «Дистанційне навчання» або на сайті школи. Виконані завдання можна передати на пошту Tundatanya@gmail.com
Завдання з української мови та літератури учителя Тунди Т.А.
5-А клас українська мова
18.05. Урок на платформі ZOOM  Тема «Діалог»
Д.З. Вивчити параграф 63; вправа 488 (закінчити).
20.05. Урок на платформі ZOOM  Контрольна робота на тему «Складне речення. Пряма мова » (тести)
1.      Познач обовязковий елемент складного речення
А два і більше присудків
Б звертання, вставні слова
В однорідні члени
Г дві й більше граматичних основ
2.      Познач правильну характеристику речення з прямою мовою
А містить звертання до іншої особи
Б у ньому дослівно передано висловлювання якоїсь особи
В вимовляється  з посиленою інтонацією
Г складається з двох простих частин
3.      Познач складне речення
А Там на тоненьких гілках горобини висіли  грона смачних червоних ягід
Б Коли з води показалася величезна пащека з обвислими вусами, у Василька затремтіли не тільки руки, а й коліна.
В Гострі темні очі хлопця немов пригасли, припали росою, стали мрійні і добрі.
Г Харчуються кальмари великою рибою і, можливо, навіть дельфінами.
4.      Познач складне речення , у якому правильно поставлені розділові знаки
А Тут росла висока кукурудза, й золотоголові соняшники.
Б Коли мати спала, він таки зробив маленьку дірочку і сунув туди носик.
В Ганя закрутилася в таночку і Юрасик підігрує їй на сопілці.
Г Усі в лісі знали що то шумлять лісові струмки.
5.      Познач  речення , у якому правильно поставлені розділові знаки при прямій мові
А Батько сказав: «Горе із цією Хромкою!
Б Зачувши це, Гафійка розплакалась: «А як же кроленята?»
В Сама баба пряде кужіль та й приказує: Пасися, пасися, бичку, на травиці!
Г От баба й напалася на діда «Зроби та й зроби мені, діду, солом’яного бичка».
Прочитай текст. Виконай завдання 6-8
(1)Яким почув шум за вікном, і вийшов на подвір’я.(2) Небо заволоклося сніговими хмарами, рвучкий вітер забивав дух. (3) Яким стривожився. (4) «Коли б ще яка біда не сталася з хлопцем», - подумав він і з важким серцем повернувся до хати.
6. Познач речення, у якому допущено пунктуаційну помилку.
А перше
Б друге
В третє
Г четверте
7.      Познач складне речення
А перше
Б друге
В третє
Г четверте
8.      Познач речення з прямою мовою
А перше
Б друге
В третє
Г четверте
9.      Установи відповідність між частинами прислів’їв
1.      Лінивий двічі робить,
2.      Праця чоловіка годує,
3.      Очі бояться,
4.      Ранні пташки росу пють,
А …а руки роблять
Б …а скупий два рази платить.
В…а зробивши – не бійся.
Г …а пізні – слізки.
Д …а лінь марнує.
10.Придумай і запиши складне речення, частини якого з’єднані сполучником щоб.
       11.Склади діалог, використовуючи звертання. (Діалог між однолітками, один із яких тільки- но   придбав нову компютерну гру, а інший добре її знає) (до 6 реплік).
5-А клас література
19.05. Урок на платформі ZOOM Тема:  «М. Вінграновський. «Сіроманець».
Д.З. 1. Прочитати зміст повісті стр.260-278. Підготуватись до контрольної роботи
21.05.Контрольна робота з теми «Творчість Г. Тютюнника та М. Вінграновського» (тести)
1.     У рядках вірша М. Вінграновського «Перша колискова»
  В теплих снах ідуть в поля жита,
 І зоря над ними йде висока.
Ужито
А гіперболу, епітети
Б метафору, епітети
В порівняння, метафору
Г персоніфікацію, гіперболу
2.     Маленьку річечку із вірша М. Вінграновського «Сама собою річка ця тече…» називають
А донечкою Дніпра
Б притокою Дніпра
В блакитною грайливою стрічечкою
Г малим замуленим струмком
3.     Вірш Вінграновського «Бабунин дощ» відзначається
А уживанням багатьох епітетів, порівнянь
Б фантастикою, уживанням окличних та питальних речень, неологізмами
В уживанням гіпербол, народних прислівїв
Г казковим зачином, закінченням, трикратним повторенням дій, учинків
4.     Оповідання «Дивак» Г. Тютюнника назване так тому, що головний герой
А дивував усіх своїми надзвичайними здібностями
Б мріяв стати космонавтом, загартовував себе для цього
В поводився не так, як усі його однолітки
Г був дуже розбишакуватим, усі його боялися
5.      Замість горщечка на уроці малювання Олесь, герой оповідання «Дивак», намалював
А дятла
Б сороку
В лелеку
Г сосну
6.     Сашко, герой оповідання Вінграновського, повіз свого друга вовка
А у столичну клініку, до найкращих лікарів
Б в одеський зоопарк, до ветеринарів
В в Одесу, відпочивати на морі
Г в одеську клініку для лікування очей
7.     Заповніть таблицю Реальне і фантастичне в повісті «Сіроманець»
Реальне
Фантастичне


8.     Дати стислу відповідь на питання Чим повість відрізняється від оповідання?
9.     Чого навчає читачів повість М. Вінграновського «Сіроманець»?

______________________________________________________________________
Оновлені завдання з української мови та літератури учителя Тунди Т.А. на період карантину з 25.05-29.05. 2020р.
Завдання розміщені на власному блозі «Пролісок» адреса tundatanya.blgspot.com розділ «Дистанційне навчання» або на сайті школи. Виконані завдання можна передати на пошту Tundatanya@gmail.com
Завдання з української мови та літератури учителя Тунди Т.А.
5-А клас українська мова
25.05. Урок на платформі ZOOM  Тема «Повторення вивченого»
Виконати кросворди за посиланням
27.05. Урок на платформі ZOOM  Тема «Повторення вивченого»
Виконати кросворди за посиланням

5-А клас література
26.05. Урок на платформі ZOOM Тема:  «Повторення вивченого».
Виконати кросворд на форзаці підручника стр. 290; ребуси за посиланням http://volchvynia.blogspot.com/2017/01/5_7.html





Немає коментарів:

Дописати коментар