Завдання з української мови та літератури учителя Тунди Т.А. на період карантину з 19.03-26.03 2020р.
Завдання розміщені на власному блозі «Пролісок» адреса tundatanya.blgspot.com розділ «Дистанційне навчання» або на сайті школи. Виконані завдання можна передати на пошту Tundatanya@gmail.com
5-А клас українська мова
1. Повторити матеріал параграфа 47, опрацювати матеріал таблиці й синтаксичного розбору словосполучення стр. 141; вправа 374 (І,ІІ).
2. Опрацювати матеріал параграфа 48, 49; переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=DiSouARuHCw ; виконати вправи 379 (усно), 379 (письмово), 387 (усно).
5-А клас література
1. Прочитати оповідання С.Васильченка «Широкий шлях» за підручником стр. 196-203, тести 1-3, 10 (письмово), 4-9 (усно).
Завдання з української мови та літератури учителя Тунди Т.А. на період
карантину з 26.03-03.04. 2020р.
Завдання розміщені на власному блозі «Пролісок» адреса
tundatanya.blgspot.com розділ «Дистанційне навчання» або на сайті школи.
Виконані завдання можна передати на пошту Tundatanya@gmail.com
Завдання з української мови та
літератури учителя Тунди Т.А.
5-А клас українська мова
1.
Переглянути
відео урок Другорядні члени речення за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=T7a1XcNEYA4
2.
Переглянути
відео урок Додаток за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Lh7VwXnzSQo , опрацювати матеріал за підручником
параграф 51, виконати вправи 401 (усно), 402 (письмово).
3.
Переглянути
відео урок Означення. Обставина на посиланням https://www.youtube.com/watch?v=dK5cOvl2hyU&list=LLdvkyZ5Myokc9Cn1LF-FtKA&index=735, опрацювати матеріал за підручником
параграф 52, 53, виконати вправи 407 (усно), 408 (письмово); 416 (усно), 424
(письмово).
5-А клас література
1. Прочитати статтю Ліричний твір стр. 205, прочитати вірші «За сонцем хмаронька пливе» та «Садок вишневий коло хати», одну з поезій вивчити напам`ять.
1. Прочитати статтю Ліричний твір стр. 205, прочитати вірші «За сонцем хмаронька пливе» та «Садок вишневий коло хати», одну з поезій вивчити напам`ять.
2.
Завдання до
вірша «За сонцем хмаронька пливе»: заповнити таблицю пошуково-дослідницького
характеру
Художні
засоби
|
Приклади
|
Зменшено-пестливі
слова
|
|
Порівняння
|
3.
Завдання до
вірша «Садок вишневий коло хати»: визначити риму в поезії (Рима – співзвучне
закінчення у віршових рядках). Наприклад: гудуть – йдуть.
4.
Практична
робота. Художні образи бувають слухові (називають поняття й ознаки, які можна
відчути на слух, почути), зорові, дотикові, запахові. Проаналізуйте, які образи
переважають у поезіях Т. Шевченка «За сонцем хмаронька пливе» та «Садок
вишневий коло хати» . Заповніть таблицю.
Зорові образи
|
Слухові
образи
|
Садок
вишневий коло хати, …
|
Співають
ідучи дівчата, …..
|
_______________________________________________________________________________
Оновлені завдання з
української мови та літератури учителя Тунди Т.А. на період карантину з 06.04-10.04. 2020р.
Завдання розміщені на власному блозі «Пролісок» адреса
tundatanya.blgspot.com розділ «Дистанційне навчання» або на сайті школи.
Виконані завдання можна передати на пошту Tundatanya@gmail.com
Завдання
з української мови та літератури учителя Тунди Т.А.
5-А
клас українська мова
06.04. Урок на платформі ZOOM. Тема «Речення, його граматична основа. Другорядні члени речення» (узагальнення)
Д.З. Повторити параграфи 47,48,51-53; виконати й перевірити
(стр.204) тести на стр.158, 6 завдання виконати письмово.
08.04. Урок на платформі ZOOM.
Тема «Словосполучення. Речення, його граматична основа. Другорядні члени
речення»
Д.З. (тестова робота)
1. Познач рядок, який містить словосполучення
А
із гущавини, не гра, а бійка;
Б чується голос, вигукнув супутник;
В величезний птах, визнати помилку;
Г сторожко й повільно, із-за хмарки
2. Познач
словосполучення, у якому правильно виділено головне слово
А зготувати сніданок;
Б червона хустка;
В швидко змахнув;
Г шелест листя
1.
Укажи речення, у якому неправильно визначено граматичну
основу
А Погожий весняний полудень.
Б Орел хотів на льоту вдарити
суперника в бік.
В Забрали орлика
в човен і побачили в нього пошкоджене крило.
Г Чесна праця – наше багатство.
4.Укажи речення, у
якому ставиться тире між підметом і присудком (знаки не розставлено)
А Ніжні троянди цвітуть у
садку.
Б
Троянди ніжна і красива квітка.
В Місто Одеса знаходиться на півдні
України.
Г
Дочка стала лікарем.
Прочитай текст. Виконай завдання 5-7 (в дужках указаний номер речення)
(1) Ми з товаришем перетинаємо
плесо затоки Десни, і підпливаємо до соснового гайка. (2) У лісі чути
розмірений стукіт дятлів. (3) Над верхів`ям сосен ми
бачимо величезного птаха з розпростертими крилами. (4) Це красується орел.
5. Познач речення, у якому допущено пунктуаційну помилку.
А перше Б друге В третє Г четверте
6.Познач речення, у якому граматична основа складається з
одного головного члена речення
А перше Б
друге В третє Г четверте
7. Познач речення, у якому немає означення.
А перше
Б друге
В третє Г четверте
8. Установи відповідність між виділеним словом та його
синтаксичною роллю
(1)
Художник (2) одразу
(3) вирізнив своє (4) творіння з-поміж багатьох інших.
А обставина;
Б означення;
В додаток;
Г присудок;
Д підмет
9. З`ясуй, якими за
метою висловлювання є подані речення. Запиши їх, визнач їх тип
Маленький лось був іще підлітком.
А де ж твої совенята, галасливі дитинчата?
10. Запиши правильно словосполучення, у яких допущено
помилки
Вибачте мене, сталося по неуважності, опановувати знаннями, хворий грипом
11.Напиши невеличкий твір-опис на тему «Моя улюблена
іграшка». Підкресли граматичні основи всіх речень (до 5 речень).
5-А
клас література
07.04.
Урок на платформі ZOOM. Тема: «Павло Тичини. Майстерне відтворення краси природи»
Д.З. Прочитати статтю Павло Тичина стр. 209, прочитати вірші
на стр.209-211, одну з поезій вивчити напам`ять.
09.04.
Тема: «Павло Тичини. Майстерне відтворення краси природи»
Д.З. Повторити матеріал підручника стр.206,
211-212, переглянути відео урок (перші 5 хвилин) за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=_kcl63KS1WU, виконати тести
стр.207-208, 212-213, завдання 12 на стр.213.
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
Оновлені завдання з
української мови та літератури учителя Тунди Т.А. на період карантину з 13.04-17.04. 2020р.
Завдання розміщені на власному блозі «Пролісок» адреса
tundatanya.blgspot.com розділ «Дистанційне навчання» або на сайті школи.
Виконані завдання можна передати на пошту Tundatanya@gmail.com
Завдання з української мови та літератури учителя Тунди
Т.А.
5-А клас українська мова
13.04. Урок на платформі ZOOM Тема «Речення з
однорідними членами»
Д.З. Переглянути відео урок «Речення з однорідними членами»
(частина І) за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=EtyHW0kqpPQ. Опрацювати
параграф 54 ; вправа 427.
15.04. Тема «Розділові знаки в реченнях з однорідними членами»
Д.З. Переглянути відео
урок «Речення з однорідними членами» (частина ІІ) за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=D_mO_lMVcMA. Повторити параграф 54; виконати вправу 429, 430 (за бажанням).
15.04.Урок на платформі ZOOM Тема «Узагальнювальне
слово при однорідних членах речення»
Д.З. Переглянути відео урок «Узагальнювальне слово при однорідних членах
речення» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=5oHCbzfOSJE. Опрацювати параграф 55; виконати вправу 437.
5- 5-А
клас література
14.04.
Урок на платформі
ZOOM Тема: « Євген Гуцало. Оповідання «Лось».
Д.З. 1.Прочитати за підручником оповідання «Лось» або
подивитися відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=uxg89Y64O8o.
2.Виконати завдання на оцінку 7 балів: тести 1-3, 4 стр.225-226
(письмово).
Виконати завдання на оцінку 8-12 балів: тести 1-3,
4 стр.225-226 (письмово),пояснити, у чому виявилася гуманність хлопчиків та
антигуманність браконьєра і як такі дії характеризують персонажів, заповнивши
таблицю
Відчуття і дії персонажів
|
Які риси вдачі виявилися через
такі дії та відчуття?
|
Хлопчики: «Але
старший брат був розсудливий та відважний, і сокира в його руках не закуняла.
Він узявся рубати лід, прокладаючи хід до берега, а молодший тупцяв біля
нього і, не знаючи, чим допомогти, тільки зітхав та нетерпляче бив себе
долонями…»
|
|
Браконьєр:
«Шпичак давно вистежував цього лося, - він його помітив одночасно з дітьми і,
присівши у виямку, тільки посміювався, що то їм вдасться. Тепер треба було
думати про те, щоб якось його заховати, замівши сліди»
|
|
16.04. Тема: « Євген Гуцало. Вічне протистояння добра і зла в оповіданні «Лось».
Виконати тести до
оповідання «Лось» (для тих, хто не виконав)
1. Де жив старий
лось
А у тайзі
Б у заповіднику
В у зоопарку
2. Лось прислухався
до землі, очікуючи
А
зиму
Б
весну
В
літо
Г осінь
3.Чому лось підійшов до ополонки?
А попити
води
Б утікав
від вовків
В
подивитися, як ламається лід
Г ішов
навмання
4.Як врятувався лось восени, коли
за ним гналася зграя вовків?
А утік,
бо швидко бігав
Б
врятували мисливці
В вовки
знайшли іншу здобич
5.Чому хлопчики опинились у лісі?
А прийшли
погуляти
Б прийшли
подивитися на льодохід
В
приїхали по хмиз
Г були з
класом на прогулянці
6.Ким були хлопчики один одному?
А
однокласниками
Б жили на
одній вулиці
В друзями
Г братами
7.Як хлопці рятували лося?
А сокирою
прорубали лід до ополонки
Б
покликали батьків
В чекали,
поки він сам вибереться
8.Хто вбив лося?
А
мисливці
Б
невідомі люди
В сам
помер
Г дядько
хлопчиків
9.Що пообіцяв дядько хлопчикам?
А нову
іграшку
Б цукерок
купить
В м`яса
лося й роги
Г візьме
з собою на полювання
10. рядках «На тому боці, ген під обрієм, примостилося село» - використано
художній засіб:
А епітет
Б
порівняння
В
гіперболу
Г
метафору
11.Словами «Очі все густіше набрякали кров`янистим смутком, аж горіли червоним розпачем» охарактеризовано
А дядька
Шпичака
Б лося
В
старшого брата
Г
молодшого брата
12. Словами «Тепер … дивився на звіра і хотів вірити, що лось оживе. Так, як ще
недавно дітям, йому дуже кортіло, щоб лось підняв голову, звівся на свої
стрункі, міцні ноги і неквапно побіг до лісу» охарактеризовано
А дядька
Шпичака
Б лося
В
старшого брата
Г
молодшого брата
ІІ. Дати стислу відповідь (до 5 речень) на питання Чи можна пробачити
Шпичакові його вчинок?
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
Завдання розміщені на власному блозі «Пролісок» адреса
tundatanya.blgspot.com розділ «Дистанційне навчання» або на сайті школи.
Виконані завдання можна передати на пошту Tundatanya@gmail.com
Завдання з української мови та літератури учителя Тунди
Т.А.
5-А клас українська мова
22.04. Урок на платформі ZOOM Тема «Звертання»
Д.З. Переглянути відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=BvrnBOTRlho Опрацювати параграф 57 ;
вправа 455.
22.04. Тема «Розділові знаки в реченнях з однорідними членами та
звертаннями. Повторення»
Д.З. Повторити
параграфи 55, 57; виконати вправу 447.
27.04.Урок на платформі ZOOM Тема «Вставні слова»
Д.З. Переглянути відео урок за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=zwlG-aOOzm4 Опрацювати параграф 58; виконати вправу 465. Підготуватись
до контрольної роботи.
5-А
клас література
21.04.
Урок на платформі
ZOOM Тема: «Максим Рильський. Краса рідної природи і відтворення
її засобами поетичної мови»
Д.З. 1.Прочитати за підручником статтю стр.227; вивчити напам`ять вірш (на вибір).
2.Виконати завдання на оцінку 7 балів: тести 1-3 стр. 229.
Виконати завдання на оцінку 8-12 балів: тести 1-3,
6,7 стр.230 (письмово).
23.04. Контрольна робота з теми: «Творчість
Т. Шевченка, П. Тичини, Є. Гуцала,
М. Рильського» (тести)
1.Хто
були батьки Т. Шевченка:
А кріпаки
Б заможні селяни
В дворяни
2.Як
називається збірка Т. Шевченка, у якій було вісім віршів?
А «Буквар»
Б «Кобзар»
В Збірка поезій
3.Що
називається ліричним твором:
А написаний віршованою мовою, у якому виражаються
думки, почуття
під впливом певних подій
Б твір, призначений для постановки на сцені
В твір, написаний прозовою мовою, у яких літературні
герої
розкриваються
через вчинки
4.Співзвучні
закінчення рядків у вірші – це:
А рима
Б строфа
В склад
5.
У вірші Т. Шевченка «За сонцем хмаронька пливе» як найяскравіший художній
прийом чи засіб використано
А портрет
Б персоніфікацію
В порівняння
Г гіперболу
6. Мов золото – поколото,
Горить-тремтить ріка,
як музика.
–
це рядки поезії
А П. Тичини «Гаї шумлять»
Б П. Тичини «Блакить мою душу обвіяла…»
В М. Рильського «Дощ»
7.
Основним художнім засобом у рядках вірша М. Рильського «Осінь-маляр із пишною
палітрою…»
Фарби
рожеві, золотисті, червоні,
Срібно-блакитне
повітря…
Ніжні
осінні пісні тиходзвонні! Є
А метафора
Б епітети
В порівняння
Г гіпербола
8.
Лось із однойменного оповідання Є. Гуцала вже потрапляв у смертельну небезпеку,
коли
А провалився в болото
Б за ним у тайзі гналися вовки
В потрапив у мисливську пастку
Г його поранив рогами інший лось
9.
П. Тичина у вірші «Не бував ти у наших краях!» змальовує людей, для яких
найважливішими цінностями є
А пісня і праця
Б достаток і спокій
В мир і злагода
Г дружба й згуртованість
10.Увідповідніть
художні засоби з прикладами
1. Порівняння
2. Епітет
3. Пестливі слова
4. Метафора
А «ліс стояв чорною стіною»; «дівчина така гарна, як
квіточка»
Б «сонечко сіяло»; «повівав вітрець»; «вершечок з ялинки»
В «задумані алеї»; «молочні хмари»; «збуджені листочки»
Г «оповитий серпанком загадковості», «тополі розмовляють
з полем»
11.
Напишіть невеликий роздум на тему «Чому природу треба берегти?» (4-5 речень).
________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Оновлені завдання з
української мови та літератури учителя Тунди Т.А. на період карантину з 27.04-30.04. 2020р.
Завдання розміщені на власному блозі «Пролісок» адреса
tundatanya.blgspot.com розділ «Дистанційне навчання» або на сайті школи.
Виконані завдання можна передати на пошту Tundatanya@gmail.com
Завдання з української мови та літератури учителя Тунди
Т.А.
5-А клас українська мова
27.04. Урок на платформі ZOOM Тема «Вставні слова»
Вивчити параграф 58 ;
вправа 461. Підготуватись до
контрольної роботи (параграфи 54-58)
27.04. Контрольна робота з теми «Просте ускладнене речення»
1.Познач речення, у якому є узагальнювальне слово при однорідних членах
речення
А Восени я всім давала притулок:
і жукам, і павукам, і метеликам, і слимакам.
Б Скоро до осики прилетіли всі
родичі сонечка і накинулися на зелену тлю.
В Птах махнув крилами, тихенько
кукурікнув і зашипів приглушено.
Г Вони всі поховалися в моєму
корінні, під моїм листям.
2. Познач речення, у якому треба поставити двокрапку
А Данило бере із собою мішок,
рушницю та шкіряні торбинки з набоями.
Б Рудий та криволапий Кузька
дріботить слідом.
В Там він оберігає від усілякої напасті
лісову розсаду дрібненькі дубки, берізки, кленочки і сосонки.
Г Тим часом Данило виносить на
сонце стару ковдру, викидає залежане
сіно.
3. Познач речення, у якому вжито звертання
А Сила у нього, мабуть, від тієї
дивної горошини, що він з`їв
у дитинстві.
Б
Чому я не маю вогнистого слова?
В
Скажи, дідусю, чи говорять птахи?
Г
Ну от, тепер будемо хазяйнувати вдвох.
4. Познач речення, у
якому є вставне слово
А Весняного ранку співай, моя
люба, веснянку!
Б У птахів, кажуть, можна
запитати.
В Зроби, голубчику, я вже чимось
віддячу.
Г Жовтень – окраса осені.
Прочитай
текст. Виконай завдання 5-6
(1)
У нашій країні живуть два види їжаків звичайний та вухатий. (2)
Найпоширенішим є звичайний їжак. (3) Його можна часто зустріти на узліссях, у
перелісках, ярах та лісозахисних смугах. (4) Сирих місць їжак уникає, а в дощ
ховається у гнізді.
5.Познач
речення, у якому допущено пунктуаційну помилку
А перше Б друге В третє Г четверте
6. Познач речення, у якому є однорідні обставини
А перше Б друге В третє Г четверте
7. Установи відповідність між реченнями та їхніми характеристиками
1. речення зі звертанням
2. речення зі вставним
словом
3. Речення з узагальнювальним
словом
4. Речення з однорідними членами
(без УС)
А Особливо небезпечні для їжака
пугачі, великі сови, яструби, а також лисиці.
Б Осідлай, козаче, черкеського
скакуна!
В І сяде, буває, на коня
Чорноусенко та поїде прогулятися поміж людей.
Г Він був щасливий, як тільки
може бути щаслива людина, що здобула
щастя.
Д Сьогодні усе для тебе: озера,
гаї, степи
8. Впиши в подане речення вставне слово, що виражає упевненість до висловлюваного, постав потрібні розділові
знаки. Виконай синтаксичний розбір речення.
Цей лист ………………підлив масла у
вогонь.
9. Напиши лист другові після вихідних, проведених за містом. Використай у
тексті вставні слова, звертання.
29.04. Урок на платформі ZOOM Тема «Складне речення»
2.Вивчити
параграф 60 ; вправа 474.
5-А клас література
28.04.
Урок на платформі
ZOOM Тема: «Григір Тютюнник. «Дивак»
Д.З. 1.Прочитати оповідання «Дивак» стр.231-238.
2. Дати усну відповідь на питання стр.239
______________________________________________________________________________
Оновлені завдання з
української мови та літератури учителя Тунди Т.А. на період карантину з 04.05-08.05. 2020р.
Завдання розміщені на власному блозі «Пролісок» адреса
tundatanya.blgspot.com розділ «Дистанційне навчання» або на сайті школи.
Виконані завдання можна передати на пошту Tundatanya@gmail.com
Завдання з української мови та літератури учителя Тунди
Т.А.
5-А клас українська мова
04.05. Урок на платформі ZOOM Тема «Кома між частинами
складного речення»
Д.З. Вивчити параграф 61; вправа 479 (закінчити). Роботу не
надсилати.
06.05. Урок
на платформі ZOOM Тема «Кома між частинами складного речення»
Д.З. Вивчити схему розбору складного
речення, стр.178; вправа 482 (1 речення розібрати синтаксично).
5-А клас література
05.05.
Урок на платформі
ZOOM Тема: «М.
Вінграновський. «Бабунин дощ»
Д.З. 1. Виразне читання поезій стр.240-242.
2. Дати усну відповідь на питання стр.242-243.
_____________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Оновлені завдання з української мови та
літератури учителя Тунди Т.А. на період карантину з 12.05-15.05. 2020р.
Завдання розміщені на власному блозі «Пролісок» адреса
tundatanya.blgspot.com розділ «Дистанційне навчання» або на сайті школи.
Виконані завдання можна передати на пошту Tundatanya@gmail.com
Завдання з української мови та літератури учителя Тунди
Т.А.
5-А клас українська мова
13.05. Урок на платформі ZOOM Тема «Речення з прямою
мовою»
Д.З. Вивчити параграф 63; вправа 488 (закінчити).
5-А клас література
12.05.
Урок на платформі
ZOOM Тема: «М.
Вінграновський. «Сіроманець»
Д.З. 1. Прочитати зміст повісті стр.261-278, виконати літературний
диктант
Літературний диктант
(стисла відповідь)
1. Хто такий Сіроманець, що ми дізналися про нього з перших сторінок повісті?
2. Чому Сіроманця ненавидів Василь Чепіжний, намагався його позбутися?
3. Чим закінчився поєдинок Чепіжного та Сіроманця?
4. З якою метою до села прилетів вертоліт і як на це відреагував Сашко?
5. За чим Чепіжний поїхав до Києва?
6. Як Сашко випустив Сіроманця з кузні?
7. Як був осоромлений Чепіжний?
8. Де перебував Сіроманець після звільнення?
9. Хто врятував Сіроманця в стужу?
10. Як вовк віддячив льотчикам та Андрійкові?
11. Ким мріяв стати Сашко?
12. А який вчинок зважився Сашко заради Сіроманця?
Оновлені завдання з української мови та
літератури учителя Тунди Т.А. на період карантину з 18.05-22.05. 2020р.
Завдання розміщені на власному блозі «Пролісок» адреса
tundatanya.blgspot.com розділ «Дистанційне навчання» або на сайті школи.
Виконані завдання можна передати на пошту Tundatanya@gmail.com
Завдання з української
мови та літератури учителя Тунди Т.А.
5-А клас українська мова
18.05. Урок на платформі
ZOOM Тема «Діалог»
Д.З. Вивчити параграф 63; вправа 488 (закінчити).
20.05.
Урок на платформі ZOOM Контрольна робота на тему «Складне речення. Пряма мова »
(тести)
1. Познач обов’язковий елемент складного речення
А два і більше присудків
Б звертання, вставні слова
В однорідні члени
Г дві й більше граматичних основ
2.
Познач правильну характеристику речення з прямою мовою
А містить звертання до іншої особи
Б у ньому дослівно передано висловлювання якоїсь особи
В вимовляється з посиленою
інтонацією
Г складається з двох простих частин
3.
Познач складне речення
А Там на тоненьких гілках горобини висіли
грона смачних червоних ягід
Б Коли з води показалася величезна пащека з обвислими вусами, у Василька
затремтіли не тільки руки, а й коліна.
В Гострі темні очі хлопця немов пригасли, припали росою, стали мрійні і
добрі.
Г Харчуються кальмари великою рибою і, можливо, навіть дельфінами.
4.
Познач складне речення , у якому правильно поставлені розділові знаки
А Тут росла висока кукурудза, й золотоголові соняшники.
Б Коли мати спала, він таки зробив маленьку дірочку і сунув туди носик.
В Ганя закрутилася в таночку і Юрасик підігрує їй на сопілці.
Г Усі в лісі знали що то шумлять лісові струмки.
5.
Познач речення , у якому правильно
поставлені розділові знаки при прямій мові
А Батько сказав: «Горе із цією Хромкою!
Б Зачувши це, Гафійка розплакалась: «А як же кроленята?»
В Сама баба пряде кужіль та й приказує: Пасися, пасися, бичку, на травиці!
Г От баба й напалася на діда «Зроби та й зроби мені, діду, солом’яного бичка».
Прочитай текст. Виконай завдання 6-8
(1)Яким почув шум за
вікном, і вийшов на подвір’я.(2) Небо
заволоклося сніговими хмарами, рвучкий вітер забивав дух. (3) Яким стривожився.
(4) «Коли б ще яка біда не сталася з хлопцем», - подумав він і з важким серцем
повернувся до хати.
6. Познач речення, у якому допущено пунктуаційну
помилку.
А перше
Б друге
В третє
Г четверте
7.
Познач складне
речення
А перше
Б друге
В третє
Г четверте
8.
Познач речення з
прямою мовою
А перше
Б друге
В третє
Г четверте
9.
Установи
відповідність між частинами прислів’їв
1.
Лінивий
двічі робить,…
2.
Праця
чоловіка годує,…
3.
Очі
бояться,…
4.
Ранні
пташки росу п’ють,…
А …а руки роблять
Б …а скупий два рази платить.
В…а зробивши – не бійся.
Г …а пізні – слізки.
Д …а лінь марнує.
10.Придумай і запиши
складне речення, частини якого з’єднані сполучником щоб.
11.Склади
діалог, використовуючи звертання. (Діалог між однолітками, один із яких
тільки- но
придбав нову комп’ютерну гру, а інший добре її знає) (до 6 реплік).
5-А
клас література
19.05.
Урок на платформі
ZOOM Тема: «М.
Вінграновський. «Сіроманець».
Д.З. 1. Прочитати зміст повісті стр.260-278. Підготуватись до
контрольної роботи
21.05.Контрольна
робота з теми «Творчість Г. Тютюнника та М. Вінграновського» (тести)
1. У
рядках вірша М. Вінграновського «Перша колискова»
В теплих снах
ідуть в поля жита,
І зоря над ними
йде висока.
Ужито
А гіперболу,
епітети
Б метафору,
епітети
В порівняння,
метафору
Г
персоніфікацію, гіперболу
2.
Маленьку річечку із вірша М. Вінграновського «Сама собою річка
ця тече…» називають
А донечкою
Дніпра
Б притокою
Дніпра
В блакитною
грайливою стрічечкою
Г малим замуленим
струмком
3. Вірш
Вінграновського «Бабунин дощ» відзначається
А уживанням
багатьох епітетів, порівнянь
Б фантастикою,
уживанням окличних та питальних речень, неологізмами
В уживанням
гіпербол, народних прислів’їв
Г казковим
зачином, закінченням, трикратним повторенням дій, учинків
4. Оповідання
«Дивак» Г. Тютюнника назване так тому, що головний герой
А дивував усіх
своїми надзвичайними здібностями
Б мріяв стати
космонавтом, загартовував себе для цього
В поводився не
так, як усі його однолітки
Г був дуже розбишакуватим,
усі його боялися
5.
Замість
горщечка на уроці малювання Олесь, герой оповідання «Дивак», намалював
А дятла
Б сороку
В лелеку
Г сосну
6. Сашко,
герой оповідання Вінграновського, повіз свого друга вовка
А у столичну
клініку, до найкращих лікарів
Б в одеський
зоопарк, до ветеринарів
В в Одесу,
відпочивати на морі
Г в одеську
клініку для лікування очей
7. Заповніть
таблицю Реальне і фантастичне в повісті «Сіроманець»
Реальне
|
Фантастичне
|
8.
Дати стислу відповідь на питання Чим повість
відрізняється від оповідання?
9. Чого
навчає читачів повість М. Вінграновського «Сіроманець»?
Оновлені завдання з української мови та
літератури учителя Тунди Т.А. на період карантину з 25.05-29.05. 2020р.
Завдання розміщені на власному блозі «Пролісок» адреса
tundatanya.blgspot.com розділ «Дистанційне навчання» або на сайті школи.
Виконані завдання можна передати на пошту Tundatanya@gmail.com
Завдання з української
мови та літератури учителя Тунди Т.А.
5-А клас українська мова
25.05. Урок на платформі
ZOOM Тема «Повторення вивченого»
Виконати кросворди за
посиланням
27.05. Урок на платформі
ZOOM Тема «Повторення вивченого»
Виконати кросворди за
посиланням
5-А
клас література
26.05.
Урок на платформі
ZOOM Тема: «Повторення
вивченого».
Виконати кросворд на форзаці
підручника стр. 290; ребуси за посиланням http://volchvynia.blogspot.com/2017/01/5_7.html
Немає коментарів:
Дописати коментар