Література

Джерела

1. Державна національна програма «Освіта: Україна XX століття». - К.: Райдуга, 1994. - 61с. 
2. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти// Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України.-2004.-№1-2.- с.5 — 60.
3. Закон України «Про загальну середню освіту»// Відомості Верховної Ради України.-1999.-№651-XІV.
4. Закон України «Про освіту». - К.:ГЕНЕЗА,1996.-36с.
5. Національна доктрина розвитку освіти. – 17 квітня 2002.
6. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти, 2012.
7. Концепція національно-патріотичного виховання дітей і молоді від 16.06.2015.

Література

8. Алексеев М. Диалектическая природа творчества; семинар по проблемам методологии и теории творчества. – Симферополь, 1984, – с. 19-21.
9. Бодалєв А.А. «Акмеологія як навчальна й наукова дисципліна». -М.: РАУ,1993.
10. Бухтій М. В., Олексенко О. А. Інтелектуальні ігри на уроках української мови та літератури. – Харків: Освіта. 2005.
11. Гнєдашев В.М. Програма організації науково-дослідницької діяльності учнів. – Харків: Основа, 2003. – с. 126.
12. Деркач А.О. «Акмеологія». М. 2001.
13. Ельконин Д. Избранные психологические труды. – М., 1989.1.
14. Єрмаков І.Г. Феномен компетентнісно спрямованої освіти//Крок за кроком до життєвої компетентності та успіху: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної коференції. - К.:, 2003.-с.7-8.
15. Коваленко Г.С. Етапи формування акмеологічної позиції майбутнього вчителя.-К.,2009.-52-57с.
16. Лісіна Л.О. «Настільна книга педагога». Посібник. – Харків: Основа, 2009.
17. Максимова В. «Акмеологія: нова якість освіти».
18. Настільна книга педагога. Посібник. – Харків: Основа, 2009.
19. Подмазін С. І. Особистісно-орієнтована освіта: соціально-філософське дослідження, – Запоріжжя: Просвіта, 2000, – 250 с.
20. Родигіна І.В. «Компетентний орієнтований підхід до навчання».
21. Романовський О.Г., Михайличенко В.Є. Філософія досягнення успіху: Навчальний посібник. - Харків:НТУ «ХПІ»,2003.-691с.
22. Світлична В.М. Акмеологія як умова підвищення якості освіти. Стаття ж. «Завучу. Усе для роботи».
23. Сухомлинський В. Вибрані твори.: у 5 т. – К., 1977.
24. Токмань Г. Методика викладання української літератури в старшій школі. – К. , 2002.
25. Щербина В. І. , Волкова О. В. , Романенко О. В. Інтерактивні технології на уроках української мови та літератури, – Харків: Основа, 2005.

Періодичні видання

26. Гнаткевич Т., Стонко О. Роль творчих робіт учнів в активізації навчально-пізнавальної діяльності. – «Українська мова і література в школі», № 5, – 2001. – с.8.
27. Голобородько Є. П. Урок рідної мови: сучасний підхід та технології. – «Вивчаємо українську мову та літературу», №1. – 2004.
28. Ульченко Н. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури. – «Українська література в загальноосвітній школі», № 11, 2005.
29. Караман С. Технології навчання української мови в гімназіях. Методи і прийоми навчання української мови. – «Українська література в загальноосвітній школі», – № 3, 2005.
30. Кучерук О. Творчі завдання як засіб естетичного розвитку учнів у процесі вивчення мови. – «Українська мова і література в школі», № 2, – 1999.
31. Мірошник С. Пошуково-дослідницькі завдання випереджаючого характеру як засіб активізації пізнавальної діяльності школярів. – «Дивослово», – 2002.
32. Рижеко А. Г. Інноваційні технології у творчому розвитку учнів. – «Вивчаємо українську мову та літературу». – № 28. 2005.

Немає коментарів:

Дописати коментар