Формування творчої особистості учнів на уроках української мови та літератури шляхом упровадження акмеологічних технологій навчання
Автор роботи презентує матеріали досвіду, спрямовані на формування творчої компетентної особистості учнів шляхом упровадження в навчально-виховний процес акмеологічних технологій.
У досвіді висвітлено ефективність сучасних освітніх технологій, а саме: проектної, розвивального навчання та формування творчої особистості, які сприяють успішній реалізації творчих здібностей школярів та удосконаленню їх умінь діяти оригінально й креативно, швидко адаптуватися до сучасних вимог життя.
Матеріали містять базову модель досвіду та опис ефективних шляхів її реалізації (різноманітні завдання творчого характеру; рекомендації, пам`ятки для вчителів; зразки учнівських проектів, творчих робіт, конспекти уроків).
Представлений досвід дає можливість оновити зміст та форми освітньої діяльності, розвивати творчу компетентну особистість сучасного учня.
Структура конкурсної роботи
Повна назва закладу освіти: Бердянська загальноосвітня школа І – ІІІ ст. №1 Бердянської міської ради Запорізької області
Адреса закладу: вул. Італійська, 83, м. Бердянськ, Запорізька область, 71100
E-mail: berdschool_1@ukr.net
Сайт: http://berdschool1.ucoz.ua
E-mail: berdschool_1@ukr.net
Сайт: http://berdschool1.ucoz.ua
Телефони: (06153) 7-25-21; (06153) 7-19-66
Автор досвіду: Тунда Тетяна Антонівна, учитель української мови та літератури Бердянської загальноосвітньої школа І – ІІІ ст. №1 Бердянської міської ради Запорізької області
Керівник науково-методичного забезпечення досвіду: Третьякова М.М. - заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель української мови та літератури
Тема досвіду: «Формування творчої особистості учнів на уроках української мови та літератури шляхом упровадження акмеологічних технологій навчання»
Базова модель досвіду
Опис досвіду:
Актуальність і перспективність досвіду
Теоретичне обґрунтування проблеми
Характеристика умов, у яких формується досвід
Об’єкт, предмет, мета
Науково-педагогічна ідея досвіду
Сутність досвіду, його технологія
Практична значущість досвіду, результативність
Перспективи подальшої роботи
Література
Немає коментарів:
Дописати коментар